I made this widget at MyFlashFetish.com.

">
">
');document.write('')}
">
');document.write('')}
">

my beutiful flower..:)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

rindu kan kamu syg..i love you so much..

dear blogs wanieqbal..
hai..assalammualaikom dear ..muahhh
miss u lah papa hmmm so sad...


rindu cinta hati saya...
iqbal ramly...
*rindu suara dea
*rindu gelak tawe dea n senyum dea
*rindu mata dea bila dea pandang aku..tenang je aku rase..macam dunia ni aku punya...miss u..ape  lah papa ngah buat kan  sekrang ni...hope dlam keadaan sihat sejahtera..;)
*rindu manja papa
*rindu mengade2 papa hahahaa ye mama tau papa suka menyakat n mngusik mama bila mama ade wat salah ngn papa hahaaha kelakar time tu..bila ingt kan balik ehhehe sweet je..
opss papa mama..jeles..chill ok..;) muahh
*rindu saat dea pujuk aku...sweet sesangat2 sayang..;) <3
*rindu papa cakap i love you mama ketat2 hahaa x pon cm ni..i love mama more..aku bals balik..ala nak banyak2..ahaha dea balas..more tu x bnyk ke..haaha kami due2 gelak..
to papa iqbal ramly > saya tau awak ngh snyum kan bace blogs ni..comel sesangat2..eh kembang lah pulak..i love you aahhaha muahh miss u bnyak2 tau mama..ingat tu..<3 <3 <3 <3 ok sy mmg mngade2 n gedik bila ngn sayang sy ni..jgn jeles tau..korang pon sweet jugak ok..hehhee doakn kami smpai ke jinjang pelamin tau...ade jodoh kita jumpe lagi..suke sngt2 ayt tu...muahh bnyak2 kat orang yang bername iqbal ramly ehehe i love papa..kalau boleh hary2 mama nak papa tau 1 perkara..hary2 nak cakp i love you kat papa ehhee sebab mama nak bg tau yang mama sangt2 syg n cinta kan papa..ikhlas dari haty..zahir dan batin mama..mama ikhlas terima papa seadenye papa..seadenye ..ingat tu..
yang boleh pisah kan kita..hanya kematian...ok papa..kalau kita ade jodoh..alhamdulilah...kalau kita x de jodoh..redho ok..tapi kita boleh ubah kan takdir tu dengan berdoa n tawakal..;) insyaallah kalau jodoh kita...
wau dunia ni milik kita sayang..hidup sematy hingga ke syurga,..amin..;) 
setia pade yang 1 ok..x yah nak cople banyak2..kawin kat ats pelamin 1 jugak kan..so renung2 kan lah....x payah nak berpoligami sangt2 lah ok wahai kaum adam..terasa.,.alhamdulilah..masih ade perasaan n haty n terasa hahaa eh papa kenal x ayat yang mama ckp tadi tu..msty tau sangt2 kan..ayt ni lah papa selalu menyakat mama kn..ehhe rindu saat tu papa....muahhh


ape lah papa buat sekarang kan...
ni lah perkara hary2 aku pk kan...dea tengah wat ape..kat mane..dengan spe...dh makan ke..sihat ke...dea ngh ade maslah ke...dea ngh happy ke..dea ngh pk ape dlm pemikiran dea sekarang ni..dea ingat aku x??dea rindu aku x??dea sayang aku x??dea cinta aku x???


ape lah aku ni..msty lah dea sayang n cinta aku...msty lah dea rindu kat aku..msty lah dea ingt kan aku setiap hary..dea kan bf aku...;) ape lah aku ni..ye lah weh..aku risau je at dea..rindu beb..,.ahhaha chill ok wani..
muahh bnyak2 heehehe 




I made this widget at MyFlashFetish.com.

">